Les persones que tinguin Tickets Restaurant, per procedència del col·lectiu o per demanar-ho a Flexiplan, us informem que ja s’ha realitzat la càrrega de saldo a les targetes.

Cal tenir en compte que el càlcul de cada periode dependrà del número de dies laborables que n’hi hagi, valor del tiket/dia que et correspon segons el teu col·lectiu (11€, 9€, 8,87€…) i percentatge de reducció que tinguis si s’escau. A banda, si s’han tingut baixes mèdiques en el periode anterior es descomptaran els dies que s’hi hagi estat.

En l’actual periode fins a final d’any, pel calendari de Sant Cugat correspon a 81 dies laborables. Ja hem validat que és correcte pel calendari laboral de Sant Cugat.

Podeu fer les consultes de saldo disponible en cada moment a https://clientes.edenred.es/

Què és Flexiplan?

Flexiplan és un programa de reestructuració de la nòmina on el treballador/a pot triar rebre una part del sou en diversos productes com Ticket Restaurant, Guarderia, Transport. L’avantatge que aporta és que la quantitat destinada no cotitza IRPF (però sí cotitzacions socials, per tant tot computa per futures prestacions socials, atur, pensions…)

L’empresa ho notifica una vegada a l’any, cap als mesos finals per si en voleu fer ús.

Qualsevol problema que trobeu, feu-nos-el arribar.