Delegats i delegades de les seccions sindicals de la CGT a DXC Consultoria, Processos de Negoci i Outsourcing estarem tot el dia al centre de treball revisant les mancances existents, opcions de millora i problemes que calgui resoldre el més aviat possible. Després ho posarem en comú des de la sala de la secció a la planta -3 per tal de fer els requeriments que calgui a l’empresa.

Si estàs al centre de treball i observes qualsevol situació errònia o anòmala, avisa’ns i hi anirem a comprovar-la. Estiguis a casa o presencial, posa’t en contacte amb nosaltres davant de qualsevol dubte que tinguis.

Sembla que sigui fa molts anys, però si recordeu vam denunciar a Inspecció de Treball que la sala de la secció sindical era ínfima tenint en compte el nivell de representació que té la CGT (incumpliment de m2 mínims per persona, no podíem atendre a més d’una persona alhora i llavors ho fèiem al passadís, etc.). Inspecció de Treball ens va donar la raó i finalment l’empresa ha proporcionat una sala adequada.

Està a la mateixa planta -3 però ara sortint dels ascensors a mà esquerra. Podeu tenir en compte la següent regla nemotècnica: les sales de CCOO i UGT estan a la dreta i CGT a l’esquerra.