Des de la secció sindical de la CGT a Consultoria, Outsourcing i Processos de Negoci a Sant Cugat hem decidit donar el que hem pogut dels nostres fons propis, 800€, per la protecció dels i les treballadores sanitàries que están en primera línia de combat de la pandèmia.

Malgrat els anuncis per televisió, la realitat a ambulàncies, hospitals i centres de salut és duríssima. NO s’està garantint l’ús de material de protecció (màscares FFP2, ulleres, bates impermeables), motiu pel qual estan caient malalts a centenars cada setmana.

Els nostres companys i companyes sanitàries s’hi estan deixant la pell. Doblant torns, protegint-se com poden i resistint l’esgotament físic i mental d’intentar salvar el màxim de persones que puguin. Les seccions sindicals de la CGT están fartes de reclamar a Catsalut que proporcioni el material necessari des de fa setmanes. Vist que no funciona, hem passat a l’acció.

Avui, la CGT de Catalunya ha fet un primer encàrrec de 10.000 mascaretes FFP2 a un proveïdor homologat pel govern xinés, amb un cost de 16.000€ provinents de les quotes de l’afiliació del sindicat. En 5 o 7 dies les tindrem aquí i entregarem a l’Institut Català de la Salut que, supervisat per seccions sindicals de la CGT, el repartirà entre les plantilles.

Està en marxa una segona comanda on federacions territorials, sindicats sectorials, seccions sindicals de la CGT de Catalunya i persones a títol individual estem aportant més diners per fer el que ni el govern ni el gobierno fan: protegir als que ens salven.

La secció sindical de la CGT a DXC Sant Cugat aportarem 800€ provinents de la part de la loteria de Nadal acumulada durant anys.

Si vols donar un cop de mà als nostres sanitaris i sanitàries, pots fer una aportació a aquest número de compte de la CGT de Catalunya a la Caixa d’Enginyers. Dimarts es tramitarà un nou enviament.

ES82 3025 0001 1514 3362 4149

Aquest virus l’aturarem, sí, però la classe treballadora. Com sempre.