El calendari de 2020 tindrà dia d’assumptes propis

Companyes, companys,

Estem molt satisfets de poder informar-vos que l’empresa ens ha fet arribar una proposta de compensació d’excés de jornada amb compensació d’un dia de lliure disposició (és a dir, el dia d’assumptes propis). Ho valorem de forma molt positiva per seguir conciliant la vida laboral amb la familiar.

Òbviament es desconvoca la reunió de mediació del proper dimecres, l’assemblea de treballadores de dijous i la vaga que es realitzaria divendres si l’assemblea hi donava el vist-i-plau.

Creiem que heu de ser informats que quan vam convocar reunió extraordinària de comité d’empresa, el passat 4 de desembre, per tractar la situació d’aquesta condició pel 2020, cap delegat de CCOO va trobar temps a la seva apretada agenda per assistir-hi.

Feliç dia d’assumptes propis per tothom i bon nadal.

Afíliate a un sindicato que planta cara y defiende tus intereseshoja afiliación   Afíliate a la CGT en DXC enviando la hoja de afiliación este correo cgtcsi@dxc.com, o entregala a cualquier delegado/da de CGT en DXC   Si crees que ha llegado el momento de organizarnos en tu empresa no te lo pienses. Explícanos tu situación y te ayudaremos