Companys/es,

Han passat dos anys però recordareu que com a CGT sempre apostem pel màxim d’informació i participació dels i les treballadores. Amb el final de la fase de ‘teletreball Covid’ volíem reprendre la realització d’assemblees informatives: explicar, escoltar i participar.

Nosaltres no fem ‘xapes’ corporativistes unidireccionals sino que expliquem el que hi ha, per cercar camins col·lectivament. Veient les dificultats de restablir formats presencials en un únic dia, la CGT a Consultoria Sant Cugat hem valorat realitzar l’assemblea via Zoom. Excloem l’ús de Teams per tenir una major garantia de privacitat.

Com?

El dia 28 enviarem un enllaç per accedir-hi. Si vols pots descarregar l’app de Zoom pots fer-ho des de la seva página web o des de l’app store en sistemes Android o Apple. D’altra banda, es podrà accedir a la reunió també des del mateix navegador (recorda donar permís a càmera i micro si vols parlar/preguntar, etc).

La càmera es pot desactivar durant la transmisió. Referent al micro cal tenir-lo silenciat per evitar que el so de fons dels participants dificulti sentir a qui hi intervé.

Quan?

Realitzarem l’assemblea el dijous 28 a les 17:30h. Recorda que cal organitzar el dia per tal d’haver complert el temps de treball efectiu.

De què es parlarà?

Farem un repàs, intervencions sintètiques i al gra, de la situació actual tant en la tornada al centre de treball com en diferents questions vigents. Molt probablement de l’exposició inicial sorgiran dubtes, comentaris etc. que podem debatre entre tots i totes.

Reserva’t la data! Dijous 28 abril 17:30h