UGT ha enviat a la plantilla un calendari de consultoria per l’any 2021 que no és oficial. No en feu cas.

El calendari de centre de treball el negocia el comité d’empresa amb l’empresa, i l’excel que han enviat els companys és simplement la resposta de l’empresa a la primera proposta que li vam enviar com a comité. Amb el que hem rebut ho estudiarem i es convocarà una nova reunió del comité per fer arribar una contraproposta o votar-lo, per tant no és oficial.

El que sí es pot certificar és que amb la primera proposta, es manté el dia d’assumptes propis.

Com recordareu, l’any passat l’empresa volia eliminar el dia d’assumptes propis (un dia de lliure disposició generat al treballar uns minuts més cada dia). L’any anterior ja van caure els dies de jornada intensiva de gener. Si això es consolidava, el següent seria una altra cosa, i l’altre encara més.

Amb el vot en solitari dels delegats i delegades de la CGT al comité d’empresa de Consultoria Sant Cugat, es van activar els mecanismes per a que la plantilla pogués decidir fer vaga per evitar-ho.

Els companys d’altres sindicats o van votar en contra o ni tan sols es van dignar anar a la reunió convocada del comité tot i que alguns estaven a la sala del costat venent loteria. No hi va haver cap altra proposta sobre la taula per fer res al respecte.

Envia la teva petició d’us del dia d’assumptes propis

Tingues en compte que el dia d’assumptes propis no té consideració de vacances, per tant no está garantit que passi a 2021 si no hi ha acord amb el gerent. Per tant, preavisa del seu ús, que només queda mes i mig fins final d’any.

Es fa de la següent forma:

1-Preavisa’l a EETIME com a ES ABSENCE REQUEST. En el tipus d’absència selecciona ‘ES AUSENCIA REMUNERADA OTRAS’ (per a que no descompti dies de vacances disponibles) i en el text de comentaris ‘Dia asuntos propios 2020’

2-Quan en facis ús, cal imputar a CATW amb el codi 123 -Other paid leave i en comentaris ‘Día asuntos propios 2020’

Recorda que aquest temps l’has treballat, no el regalis i preavisa el seu gaudiment coordinant-ho amb el teu equip.