Bústia per dubtes laborals del Coronavirus

El ritme dels esdeveniments és molt ràpid i pot ser complicat conèixer quins drets tenim en aquest context. Puc marxar amb els meus fills/es? La meva empresa vol fer que agafem vacances, pot? La meva empresa vol que marxi un temps a casa i no pagar-me’l, pot?

Per ajudar als i les treballadores, la CGT de Catalunya ha creat aquest mail per assessorar gratuïtament, siguis o no afiliada, i evitar que els empresaris aprofitin el moment per prendre’t el pèl.

Fés córrer a les teves amistats, familia aquest correu laboralCOVID19@cgtcatalunya.cat per contactar els dubtes que puguin haver.

Afíliate a un sindicato que planta cara y defiende tus intereses.  Afíliate a la CGT en DXC enviando la hoja de afiliación este correo cgtcsi@dxc.com, o entregala a cualquier delegado/da de CGT en DXC   Si crees que ha llegado el momento de organizarnos en tu empresa no te lo pienses. Explícanos tu situación y te ayudaremos