Recentment hem comprovat una nova millora, la victòria en els Tickets Restaurant aportarà uns endarreriments propers als 1000€ ‘en net’, a banda de l’increment de 2€ per cada laborable, el que suposa més de 450€ d’increment anual per persona.

Aquest any, a més, seguirem tenint un dia d’assumptes propis gràcies a que vam ser l’únic sindicat d’aquest centre de treball que el vam defensar amb fermesa fa uns mesos, com recordareu.

En l’actual confinament hem aportat molta informació a la plantilla i estem a sobre de l’empresa per garantir que tots els drets es respectin, inclós el de la primera data posible de tornada a la feina. Hem garantit voluntarietat en les guàrdies, millores en les categories internes, canvis de contracte a indefinit i un llarg etcétera.

El col·lectiu que prové d’EDS coneix molt bé que un sindicat vigilant i que treballa bé aporta millores per a tothom i les defensa amb decisió.  Tanquem els ulls i imaginem com estaríem ara si en els darrers deu anys no hagués estat així. O preguntem a amistats que treballen a altres empreses per les seves condicions i comparem.

Però tot això no és casual: les demandes o denuncies que assoleixen nous drets o fan retrocedir decisions que els volen eliminar costen diners, que paguem els i les afiliades, beneficiant-se tothom. La CGT de Catalunya només té uns ingresos: les quotes dels afiliats. Creiem que així som més independents i tenim les mans lliures.

Et demanem una simple reflexió: Estem millor o pitjor donant suport i organitzats en un sindicat? Per a que ens vagi molt més millor a tots, et recomanem que triis el que creguis que ho fa millor i t’hi afiliïs, només suposa una petita part de l’increment anual que acabem d’assolir, a banda de tota la tasca permanent que es realitza.

Fés el pas, amb més força, més drets.