Com a conseqüència del preavís d’eleccions sindicals presentat per la CGT, avui s’ha constituit la taula electoral pel procés de votació de la plantilla pel comitè d’empresa de DXC Consultoria Sant Cugat. La data de votacions serà el proper 24 de novembre: és molt important la teva decisió, d’ella dependrà la forma com es reivindicaran els drets de la plantilla.

A continuació us indiquem els principals punts:

• Des d’avui fins el 28/10 estarà disponible a la cafeteria de la planta 1 el cens electoral: Revisa que tot sigui correcte per tal que puguis votar el dia de les eleccions, si trobes alguna mancança posa’t en contacte amb qualsevol dels membres de la Taula Electoral.
  • Vols participar a la candidatura de la CGT? Fins l’11 de novembre pots fer-ho, posa’t en contacte amb nosaltres.
  • L’empresa no ha volgut pagar llicències d’un software de votació telemàtica amb les certificacions requerides. Com no està obligada a fer-ho, per tant la votació serà presencial el dijous 24 de novembre de 9:00 a 18:00.
  • L’empresa reconeix, com no podia ser d’altra forma, garantir el dret a vot de la plantilla. Es podrà votar treballant des de l’edifici, o bé fent servir el temps necessari de la jornada laboral per desplaçar-se i exercir el dret a vot. Aquest temps no és recuperable.

Per part de la CGT seguirem durant aquest temps com sempre, amb total normalitat defensant els drets de la plantilla de forma activa. Com en altres ocasions ni repartirem bolígrafs ni obsequis per mirar de condicionar el teu vot, estem totalment en contra: La decisió que prenguis ha de ser lliure i raonada.

Seguirem informant, qualsevol dubte aqui estem.