Bon dia,

Ahir ens vam reunir representants de la CGT de DXC i Catalana Occidente, CCOO a DXC, la representant de Catalana Occidente i 2 tècnics de l’ajuntament així com la tinent d’alcalde Joana Barbany i la regidora de mobilitat Cristina Paraira.

Vam deixar palés les nombroses mancances de servei de mobilitat, així com el clar rebuig a que els i els treballadores carreguèssim amb el nostre sou aquestes mancances. Per part de la CGT va quedar clar que no permetríem la implantació i que estàvem disposats a realitzar mobilitzacions.

L’Ajuntament ens reconeix que es va equivocar actuant unilateralment http://www.totsantcugat.cat/actualitat/ciutat/mobilitat/l-ajuntament-es-replanteja-la-implantacio-de-zona-taronja-a-tot-can-sa-73827102.html . 10 anys de reunions amb sindicats que no planten cara no van servir per res, només l’oposició activa ha pogut fer enrere una mesura profundament injusta.

Relatiu a la zona taronja ens indiquen:

• La paralització de tot el projecte fins que estiguin finalitzades actuacions en matèria de carril bici, enllumenat, construcció de pàrkings, millores de la connectivitat. Mínim d’un any.
  • La creació d’una taula amb CGT, CCOO, UGT i representants d’empreses per a treballar en millores.
  • En qualsevol cas, queda rebutjat el projecte d’implantació de la zona taronja als carrers del polígon de Can Sant Joan. Almenys mentre l’equip actual de govern estigui al càrrec fins eleccions municipals.
  • Com a molt, s’estudiaria un posible pagament en algunes zones dels nous pàrkings en construcció. Com una més de les matèries a tractar en la taula indicada anteriorment.

S’està treballant en altres àrees. Els tècnics de l’ajuntament comparteixen amb nosaltres que s’ha de millorar la freqüència i manca de sincronització de busos amb FFGG. Aquesta setmana es reuniran amb els responsables de la Generalitat per a que es facin aquests canvis.

També ens van indicar que estan estudiant a curt plaç realitzar una connexió amb la parada de Volpelleres per a la zona del polígon on estem nosaltres i així evitar ‘la rotonda HP’, així com una connexió amb la parada de RENFE.

Així sí. En totes aquestes questions podem trobar punts de trobada i col·laboració. Si un nou govern, sorgit de les properes eleccions municipals, intentés tornar al projecte anterior, trobarà als treballadors organitzats, esperem no calgui.

Volem finalitzar indicant-vos que s’ha aturat aquesta mesura de 44€ mensuals gràcies a dos factorsEl suport dels i les treballadores i la existència de sindicalisme actiu. Per aturar coses com aquestes és imprescindible sindicats ferms i treballadors organitzats.

Salut,

Afilia’t a la CGT a DXC enviant el  full afiliació  a aquest correu cgtcsi@hpe.com, o entregant-la a qualsevol delegat/da de CGT a DXC

cgtcsi@hpe.com  www.cgt-hp.org  CGT en DXC en Facebook

Síguenos en Twiter: @CGTDXCPdN_SQgat

Si creus que ha arribat el moment d’organitzar-se a la teva empresa no t’ho pensis. Explica’ns la teva situació i et domarem un cop mà.