Com sempre fem des de la CGT quan hi ha questions importants les abordem conjuntament amb tota la plantilla.

En aquest cas parlarem del text que es posarà a votació properament relatiu a guàrdies, IOP i disponibilitats a Consultoria i aplicacions. Un cop hem pogut eliminar els atacs a la voluntarietat, considerem que pot ser avaluat per tothom.

Malgrat tot, té llums i ombres que volem compartir amb tothom, per tal que cadascú/una es pugui formar una opinió pròpia amb totes les dades disponibles. Us hi esperem demà 22 de juny per Zoom, ho farem així:

Com?

Demà enviarem un enllaç per accedir-hi. Si vols pots descarregar l’app de Zoom pots fer-ho des de la seva página web o des de l’app store en sistemes Android o Apple. D’altra banda, es podrà accedir a la reunió també des del mateix navegador (recorda donar permís a càmera i micro si vols parlar/preguntar, etc).

La càmera es pot desactivar durant la transmisió. Referent al micro cal tenir-lo silenciat per evitar que el so de fons dels participants dificulti sentir a qui hi intervé.

Quan?

Realitzarem l’assemblea demà dimecres 22 a les 17:30h. Recorda que cal organitzar el dia per tal d’haver complert el temps de treball efectiu.

De què es parlarà?

Farem un repàs del contingut del text negociat. Molt probablement de l’exposició inicial sorgiran dubtes, comentaris etc. que podem debatre entre tots i totes.

Reserva’t la data! Demà dimecres 22 de juny 17:30h